Reklamácie

Ako postupovať


Spolu s reklamovaným tovarom prosím zaslať vyplnený reklamačný formulár

Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu.

Preferujeme zaslanie reklamovaného tovaru prostrednictvom siete Zásielkovňa.



Štítek na balík cez Zásielkovňu

Kliknete na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a tel). Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vraceným tovarom. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásielkovne. Dopravu v tomto prípadě platíme my. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu.


Zaslání poštou


Ak nemáte ziadnú pobočku Zasilkovne v blízkosti, zašlite nám prosím balík cez poštu.


Korešpondečná adresa:

S D S, s.r.o.
P.O. Box 55
908 01 Kúty 1

 

Dovnútra zásielky prosím nezabudnite priložit reklamačný formulár.

ALEBO: Kópiu faktúry a na druhú stranu popíšte dôvod reklamácie, popíšte závadu a napíšte číslo vášho účtu.

 

Vytvorené systémom www.webareal.sk

YTU0N2UzM