Spolu s reklamovaným tovarom prosím zaslať vyplnený reklamačný formulár
Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu.
Preferujeme zaslanie reklamovaného tovaru prostrednictvom siete Zásielkovňa.
Kliknete na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a tel). Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vrateným tovarom. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásielkovne. Dopravu v tomto prípadě platíme my. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu.
Ak nemáte ziadnú pobočku Zasilkovne v blízkosti, zašlite nám prosím balík cez poštu.
Korešpondečná adresa:
S D S, s.r.o.
P.O. Box 55
908 01 Kúty 1
ALEBO: Kópiu faktúry a na druhú stranu popíšte dôvod reklamácie, popíšte závadu a napíšte číslo vášho účtu.
Vytvorené systémom www.webareal.sk