REKLAMÁCIE TOVARU

 

Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov a vzťahuje sa na spotrebný tovar  u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho z odpovednosti za chyby (Reklamácie).



Ako postupovat

Spolu s reklamovaným tovarom prosím zaslať vyplnený reklamačný formulár.

Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu.

Preferujeme zaslanie reklamovaného tovaru prostrednictvom prevádzkovní Zásielkovňa.

 



Štítok na balík cez Zásielkovňu

Kliknite na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a tel). Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vraceným tovarom. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásielkovne. Dopravu v tomto prípadě platíme my. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu.

Ak nemáte prístup k tlačiarni, tak na odkaz netreba klikať. Kontaktujte nás a my Vám sdelíme špeciálny návratový kód, ktorý v zásielkovni nahlásite. Ani formulár netraba tlačit, stačí vyplniť požadované údaje na papier a priložiť k tovaru.

 



Zaslanie poštou

Ak nemáte ziadnú pobočku Zásielkovne v blízkosti, zašlite nám prosím balík cez poštu.

Korešpondečná adresa:

S D S, s.r.o.
P.O. Box 55
908 01 Kúty 1

 

Dovnútra zásielky prosím nezabudnite priložit reklamačný formulár.

ALEBO: Kópiu faktúry a na druhú stranu popíšte dôvod reklamácie, popíšte závadu a napíšte číslo Vášho účtu.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

N2EyZjYwZ