Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianského zákonníka v znení neskorších predpisov a vzťahuje sa na spotrebný tovar u ktorého sú v záručnej dobe uplatňované práva kupujúceho z odpovednosti za chyby (Reklamácie).
Ako postupovat
Spolu s reklamovaným tovarom prosím zaslať vyplnený reklamačný formulár.
Pre vrátenie peňazí na účet je nutné uvádzať IBAN a BIC (SWIFT) Vášho bankového účtu.
Preferujeme zaslanie reklamovaného tovaru prostrednictvom prevádzkovní Zásielkovňa.
Štítok na balík cez Zásielkovňu
Kliknite na následujúci odkaz a vyplňte požadované údaje (mail a tel). Na zadaný e-mail Vám príde štítok pro označenie balíčka s vraceným tovarom. Použiť môžete aj návratový kód 94491413, ktorý nahlásite v zásielkovni a oni si sami štítok vytlačia. Balík pak odneste na ľubovolnou pobočku zásielkovne. Dopravu v tomto prípadě platíme my. Zoznam pobočiek s adresami a otváracou dobou nájdete tu.
Ak nemáte prístup k tlačiarni, tak na odkaz netreba klikať. Kontaktujte nás a my Vám sdelíme špeciálny návratový kód, ktorý v zásielkovni nahlásite. Ani formulár netraba tlačit, stačí vyplniť požadované údaje na papier a priložiť k tovaru.
Zaslanie na adresu
Ak nemáte ziadnú pobočku Zásielkovne v blízkosti, zašlite nám prosím balík cez iného dopravcu.
Korešpondečná adresa:
S D S, s.r.o.
Lázeňská 826
289 12 Sadská
Česká republika
Dovnútra zásielky prosím nezabudnite priložit reklamačný formulár.
ALEBO: Kópiu faktúry a na druhú stranu popíšte dôvod reklamácie, popíšte závadu a napíšte číslo Vášho účtu.